מרכזיה טלפונית לעסק

 

 

כיצד מרכזיה תשדרג את ביצועי העסק שלך :


יותר ויותר עסקים עוברים לניהול הטלפוניה העסקית באמצעות מרכזיות. אם בעבר שירותי מרכזיה הותקנו בחברות גדולות ובמוקדים בהם הטלפוניה היוותה את המרכז העסקי, היום גם משרדים קטנים עוברים לשירותי מרכזייה בגלל מחירי התקנה ותחזוקה של המרכזיות שיורדים בקצב מהיר.
מהי בעצם מרכזיה?
מרכזיית טלפון היא מערכת טלפון רב קווית הכוללת תכונות טלפוניה מתקדמות. מרכזייה מאפשרת ביצוע שיחות בין שלוחות הטלפון בעסק ללא שימוש בקווי חוץ. נהוג לחלק את מרכזיות הטלפון לשלושה סוגים:
1. מרכזיות אנלוגיות – מבוססות על טלפון קווי, בעלות אמינות גבוהה אולם חסרות את יכולת החיבור למחשב. מרכזיות אלו הן הדור המיושן שהולך ונעלם מן העולם.
2. מרכזיות היברידיות – מרכזיות בהן תשתית קווי הטלפון היא אנלוגית, אולם מערכת השליטה והבקרה על המרכזייה היא דיגיטאלית. המעבר בין השיטות מבוצע באמצעות מתאם מיוחד. מרכזיות אלו נפוצות בחברות ענק שהחלו לעבוד עם מרכזיה אנלוגית ומעוניינים בשדרוג כמרכזיה ללא טלטול מיוחד של המערכת.
3. מרכזיות IP – מרכזיות דיגיטליות מתקדמות המבוססות על תשתית טלפון IP. מרכזיות אלו מאפשרות גישה לשירותים מתקדמים מחד ומוזילות את עלות התקנת ותחזוקת המרכזיה מאידך אולם הן תלויות באספקת החשמל והאינטרנט לבצוע שיחות טלפון.
קווי טלפון יציבים ואיכותיים מאפשרים איכות שיחה טובה, ללא הפרעות בקו וניתוקי שיחות והם חיוניים לעסק המושתת על הקשר שלו עם לקוחותיו.
מה הם השירותים אותם ניתן לקבל באמצעות מרכזיה?
היתרונות העיקריים של השימוש במרכזיה הם שירותי הטלפוניה המתקדמים אותם היא מספקת. בין השירותים הללו אפשר למצוא :
• נתב שיחות קולי (IVR – Interactive Voice Response) – נתב השיחות מאפשר למתקשר להגיע ליעד הרצוי עוד לפני המענה לשיחה. לדוגמה, כאשר המרכזיה פועלת במוקד שירות לקוחות הכולל מוקדנים בעלי התמחויות שונות (טיפול בנושאים כספיים, הזמנת שירותים וציוד, מתן תמיכה טכנית וכדומה), נתב השיחות מאפשר למתקשר להגדיר מהי מטרת השיחה ולהעבירו לאדם הנכון שיוכל לטפל בפנייתו באופן הטוב ביותר.
• החלפת צליל החיוג במוזיקה או במידע עסקי ושיווקי – כחלק מתכונות נתב השיחות אפשר להחליף את צליל ההמתנה במוזיקה או במידע עסקי ושיווקי. מידע שיווקי למשל הוא יידוע הלקוח המתקשר במבצעים החדשים, יידוע כזה יהווה תמריץ לביצוע עסקאות. דוגמה למידע עסקי המשפר באופן משמעותי את השירות ללקוח הוא השמעת הודעה בתחילת השיחה על בעיה זמנית גורפת המשביתה את כלל הלקוחות, ואת תחזית הזמן עד לפתרונה. בעיה מסוג זה מושכת שיחות רבות וגורמת ליצירת תורים ארוכים עד למענה. הודעה כזו מקצרת משמעותית את זמן השיחה ואת אפשרותם של המוקדנים לטפל בקריאות מסוג שונה.
• הגדרת כללים למעבר שיחות – אחד היתרונות הברורים בשימוש במרכזיה הוא לצורך שימור לקוחות. לקוח שמתקשר ונענה בצליל תפוס או נותר ללא מענה הוא לקוח מתוסכל. מרכזיית טלפון מאפשרת הגדרת כללים להעברת השיחות בין השלוחות השונות כאשר השלוחה תפוסה או כשאין מענה בשלוחה. במקרה זה הלקוח יגיע לנציג אחר של החברה שיוכל לטפל בקריאתו או לתא קולי
• חיבור למערכות המחשב – מרכזיות טלפוניה מתקדמות מאפשרות חיבור למערכות המחשב השונות: חיוג מתוכנת האאוטלוק או הדפדפנים השונים, זיהוי המתקשר על ידי פופאפ במחשב, והופעת פרטיו או כרטיסו במערכת ניהול המשתמשים (CRM) באופן אוטומטי, אפשרות להגיב לכניסת שיחה ללא הרמת הטלפון (קבלת שיחה, הפנייתה לשלוחה אחרת, הפנייתה לתא קולי, ניתוק השיחה) ועוד.
• מערכת בקרה ממוחשבת על השיחות בעסק – מרכזיה חדשנית יכולה לתת חיווי מעודכן של מצב השלוחות בעסק: תפוס, פנוי לשיחה, חסום וכו. אפשר לקשר שלוחה לעובד ולקבל את פרטי העובד באמצעות מערכת הבקרה ועוד.
• ריכוז נתוני שיחות לשם ניתוח ומעקב – אחד הפרמטרים החשובים בניהול מוקדי שירות לקוחות היא היכולת לנתח את נתוני השיחות: אורך השיחות, זמן הצפייה למענה וכדומה. ניתוח כזה מאפשר גם מעקב על ביצועי כל אחד מהעובדים וגם אינדיקציה על הצורך בהרחבת השירות.
• אפשרות התחברות מרחוק – עסקים המתקיימים במספר אתרים, או עסק התומך בעבודה מהבית, חוסכים בעלויות באופן ניכר כאשר הם משתמשים בשירותי מרכזיה.
• שיחות ועידה ושירותי טלפוניה מתקדמים – מרכזיות מאפשרות קיום שיחות ועידה רבות משתתפים, העברת השיחות בין השלוחות השונות ובדיקת זמינות השלוחות לפני ביצוע ההעברה, משיכת שיחות, תא קולי אישי לכל עובד, ופקס אישי המועבר אל הדואר אלקטרוני של כל אחד מהעובדים.
• הקלטת שיחות – בעסקים רבים הקלטת שיחות בין נציגי החברה והלקוחות חשובה כיוון שהיא מאפשרת אימות של הנאמר בשיחה: בין אם מדובר בהצעות מחיר, אימות פרטים שנמסרו בעת השיחה או בבדיקת תלונה של הלקוח – הקלטת השיחה מאפשרת שחזור כל מה שנאמר במהלכה.
מרכזיה היא האפשרות לשדרג באופן ניכר את שירותי הטלפוניה בעסק תוך קבלת רמת ניהול, שליטה ובקרה טובים במיוחד על השימוש בקווי הטלפון מחד, והיצע רחב של שירותי טלפוניה מתקדמים וחיבוריות למחשב ולמערכות חוץ מאידך. מלבד שיפור השירות ללקוח, מרכזיה תורמת לשימור לקוחות, לשיווק, ולהתייעלות מתן השירות בעסק.

blog lam dep | toc dep | giam can nhanh

|

toc ngan dep 2016 | duong da dep | 999+ kieu vay dep 2016

| toc dep 2016 | du lichdia diem an uong

xem hai

the best premium magento themes

dat ten cho con

áo sơ mi nữ

giảm cân nhanh

kiểu tóc đẹp

đặt tên hay cho con

xu hướng thời trangPhunuso.vn

shop giày nữ

giày lười nữgiày thể thao nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thonmau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời tranggiày thể thao nữ hcmphụ kiện thời trang giá rẻ
נגישות
סגור
חזרה